Translate

Saturday, January 4, 2014

This nourishes my SOUL !!! Thank you soo much for sharing yours with me.


רק רציתי להגיד לך שאת מקסימה, באמת שזה הכל
וזה הרבה.... , נתקלתי בסרטונים שלך בסלונה

ואני כבר עמוק בתוך כל האתרים והטיפים.
יש בך משהו שעושה לי מצב רוח:) באמת! למרות
שזה "רק" דרך טיפים באיפור (ואני הולכת
להקשיב לך אז אני מקווה שהכל נכון!) איך שהוא
את מעבירה עוד המון מסרים - המון אהבה עצמית,
אינטליגנציה וחיוביות ענקית! ודרך אגב 
את גם מאוד יפה:) ממש כיף להכיר אותך - תודה
ממש!
על הנדיבות שלך לחלוק את כל הידע שלך.
בתור אחת שלא ממש אוהבת להצטלם, אבל מתה
לתמונות טובות של עצמי ויודעת כמה ביקורת
עצמית אנחנו מסוגלות לתת לעצמנו בכמויות
ששמורות באמת רק לנו... עשית לי ממש חשק
להצטלם אצלך! מקווה שזה יקרה 
אנחנו זוג עם שתי בנות מתוקות מתוקות
זהו, סתם ככה היה נראה לי נכון לא לשמור
לעצמי
מה שגרמת לי להרגיש
תודה



No comments:

Post a Comment